Підписка на Coca-Cola
Сервіс підписки на газовану воду в вендінгових автоматах скоро стане доступним в Японії.
Світовий лідер з виробництва безалкогольних напоїв Coca-Cola вирішив запустити подібне нововведення, щоб стабілізувати продаж через торгові автомати, які значно знизилися у зв'язку з пандемією.
Запуск підписки планується вже в травні цього року. Вартість 1 "Coke On Pass" підписки - 25 доларів, приблизно 700 грн на місяць. Їх можна буде витратити не тільки на продукцію компанії Coca-Cola, а й на покупку чаю, кави, або інших напоїв, доступних в асортименті автомата.
Основна вигода підписки в тому, що її можна купити зі знижкою в 50%, і значно заощадити на улюблених напоях. Саме з цієї причини додаток Coke On, за допомогою якого можна купити абонемент на напої Coca-Cola встановили вже 25 мільйонів разів - і це тільки з початку січня!
Через кризу в Японії, прибуток, одержуваний з вендінгових апаратів, скоротилася більш ніж на 35%. У свою чергу, підписка повинна компенсувати таке падіння продажів. Для реалізації такого плану планують задіяти близько 340 000 торгових автоматів.
