Культура споживання кави в Китаї

09.04.2021
3 хв
88
Далеко не багато хто асоціює кави і Китай. Однак, сьогодні країна є одним з найбільших споживачів напою, що бадьорить, а в провінції Юньнань виробляють чудову каву. Він настільки гарний, що багато міжнародних кавові компанії тепер приїжджають в регіон, щоб придбати ці унікальні боби. Повсюдно в країні запускаються нові проекти, набирає популярність оренда кавового автомата і самообслуговування.

З історії кави в Китаї

Піднебесна завжди асоціювалася з чайними традиціями. Країна беззмінно лідирує по споживанню цього напою в світі. Аж до 1980-х років до кави ставилися як до дорогого подарунку, а не як до чогось приємного. Громадяни Китаю довгий час вважали за краще пити розчинну каву від брендів Nestle або Maxwell. Аж до моменту, коли в 1999 році Пекінському Всесвітньому торговому центрі відкрився перший Starbucks, а потім Luckin Coffee. Натуральний свежемолототий кави в Китаї ще довго вважався досить дорогим задоволенням. Згодом імпорт розчинного напою почав знижуватися, переломним моментом став 2012 рік, коли різко зріс обсяг поставок меленої кави. На популярність вплинули звички молодих людей, придбані за життя за кордоном, а також зростання населення з високими доходами.

Кавова індустрія сьогодні

Власне виробництво кавових зерен в країні розвинене недостатньо, велика частина продукції імпортується. Молоді кав'ярні, які бажають вийти на китайський ринок, повинні бути готові до домінування мережевих гігантів. Більше половини частки китайського ринку кави сьогодні належить Starbucks. Основним конкурентом корпорації є мережа Luckin, яка планує відкрити в 2021 році більше 10 тис. Кав'ярень і завод по обсмажуванні кави з річною потужністю в 30 000 тонн. Серед популярних виробників кави в Китаї:
  • Fisher Coffee Company, яка пропонує велику різноманітність продукції, професійне обладнання, ексклюзивні та святкові продукти;
  • Arabica Roasters, що спеціалізується на обсмажуванні кави з усього світу і різноманітних кавових рішеннях;
  • Lisun, яка виготовляє каву з плантацій на о. Хайнань з характерним вершковим і кокосовим ароматом;
  • Ocean Ground Coffee, що поставляє на ринок унікальний фермерський кави, зібраний і оброблений вручну.
Крім класичних кав'ярень в Піднебесній популярна оренда вендінгового апарату для приготування запашної кави. Подібне обладнання розміщується в місцях високої прохідності, офісах і бізнес-центрах.

Який кави цінується в Китаї

Кавові напої набувають все більш сучасний імідж, і популярні, перш за все, у молоді. Літніх людей в кофешопах зустріти практично неможливо. В даний час споживання кави зосереджено в міських районах. Смакові переваги жителів Китаю відрізняються від європейських. Населення вітає ферментовані ноти, так як різні стилі китайської кухні містять подібні страви і спеції. Жителі Шанхаю і Пекіна воліють солодкуваті аромати і вершкові ноти. В цілому китайські споживачі віддають переваги брендам, які вже перевірені або рекомендовані сім'єю. Ставлення до напою схоже з любов'ю до чаю. Китайці вважають за краще насолоджуватися своєю чашкою кави на самоті. Для них цей момент є одкровенням і єднанням з собою, часом для роздумів. Міцна кава не користується у них популярністю, жителі Піднебесної з задоволенням розбавляють напій молоком або вершками.

Автентичні кавові зерна

Китайський Ou Yang - це неймовірний вершковий кави з легкими нотками полуничного джему і лічі. Він названий на честь фермера, який першим використовував природну подвійну ферментацію для його створення. Міжнародні гіганти кавовій індустрії вже звернули увагу на цей унікальний китайський кави, а британська компанія Square Mile офіційно ввела в своє меню аеробно ферментовані Юньнаньськоє боби. Подібна відзначена нагородами обсмажування сьогодні подається в кав'ярнях Лондона. Вона визнана Cup of Excellence і Європейською асоціацією спеціалізованого кави, а також іншими організаціями. Незважаючи на це, самі китайці вважають за краще імпортну каву і з задоволенням ходять в Старбакс. Ця мережа кав'ярень в Китаї працює відповідно до стандартів компанії, бренд-бука і класичного асортименту меню.

Популярність кавового вендинга в Китаї

Ще в середині 90-х в Піднебесній стало користуватися популярністю вендінгове обладнання в оренду. Подібна необхідність виникла у зв'язку з перенаселеністю міст і необхідністю самообслуговування. Бізнес швидко зорієнтувався і вендингові кавові автомати в оренду стали звичною реальністю. Особливо популярними в Китаї є системи з приготування зернової кави. Щорічно цей бізнес приносить все більший дохід, з огляду на низьку орендну плату і відсутність витрат на персонал. Наша компанія пропонує встановити вендінгове кавове устаткування в офісах або холах на вигідних умовах. Щоб орендувати кавовий апарат для офісу або холу, необхідно зв'язатися з менеджером по телефону гарячої лінії або залишити заявку на сайті. Кофематов в оренду надаються в найкоротші терміни. Автоматизоване обладнання незамінне для просторів з високою прохідністю і дозволяє моментально отримувати гарячі напої і перекус. Вендингові автомати,оренда кавоварок в Києві – оптимальне рішення для будь-якого простору.
image

Отримати консультацію

Наш спеціаліст розповість про всі подробиці, допоможе у виборі оптимального рішення та організує безкоштовну дегустацію нашого продукту у Вашому офісі.
* Заповнюючи поля форми, ви погоджуєтеся на обробку персональних даних
image
image
image
image
image
image
image
image
Розповімо і наочно продемонструємо всі можливості наших рішень
Ви оціните смак і аромат наших кавових напоїв